keskiviikko 10. syyskuuta 2014

tähtiä ja ostoksia


Omepelin kahelle vanhimmalle pojalle tänää poikien legginsit.
Ottobre lehessä oli kaavat. 
Trikookankaasta niin ei oo ihan niin kuumat kun college housut. 
 

Oon mä väliin täälä sisustanukin jotai vaikka ompeluun ja virkkaamiseen oon tällä hetkellä jääny koukkuun. 


 clas ohlsonilta löysin tuon vaakan jota oon jo monta vuotta kuolannu sisutus kaupoissa ja nettikaupoissa mut en oo raaskinu ostaa ku on ollu siitä 40e paikkeilla hinnat. Nyt sit ostin 17.90eurolla. Ja ihan samanlainen kun sisustus kaupoissa.


Prismasta ostin sit tuon puisen kalenterin sitä oon kans haaveillu pitkään ja nyt löysin tuommosen vähän pienemmän.
ja halpa-hallistä lyhdyt. Ja sanotaan vielä että tuota tervetulo lyhtyä ainakin jo viime syksynä kattelin.
tuo talolyhty onkin oikeastaan vanhimman pojan kun oli mukana kaupassa ja kun ostin ison lyhdyn niin sen piti saada ostaa pikkulyhty. Ja äiti ei laittanut vastaan kun poika tuota lyhtyä halus. 
 

-Tunnelmallisia syyspäiviä teille-
Annika

1 kommentti:

  1. Ihanan värinen tuo vaaka! :) mulla on samanlaiset valkoisena ja punaisena. Punainen joulunaikaan käytössä ja valkoinen muuten.

    VastaaPoista